Lesson Report Primary-1 July 8th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It’s Wednesday, July 9, 2014. It's cloudy and humid today!
Picture Dictionary のTopic 6 Fruit Gym (2)のプリントを解きましたが、いかがでしたか。 
好きな果物の単語は覚えましょう!
Phonicsの教科書P17 を復習しました。 
絵を見て単語を書き、アルファベット順にノートに書きました。
これからアルファベット順に書く事をしますので、慣れましょう。
Up and Away student book Unit 15 Plural nouns  P36を学習しました。
名詞を複数にしたい時、単にsが付く時とesが付く時があります。確認しておきましょう!
Up and Away workbook P22を完成しました。 
Up and away student book Unit 22 Colors P52, 53
Up and Away Reader Book 1A P16-19 を音読しました。
今回の範囲は読みやすいです。
サポートタイムでも音読の練習をしますが、お家で練習すると上手になります!

<Lesson Report>
Picture Dictionary Topic 5 Fruit Gym (2)
Sing the chant.
Do worksheet
This is Consonants P17 Write words in alphabetical order in notebook.
Up and Away student book Unit 15 Plural nouns P36
Up and away workbook P22. Have students write answers on board
Up and Away student book Unit 22 Colors P52,53
Up and Away Reader book 1A (P16-19) Listen to the CD, repeat, practice

Have a nice week! See you on Friday.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿