Lesson Report Primary-1 July 10th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday July 11, 2015. 
It's sunny today.
Picture Dictionary のTopic 6 (3) を学習しました。
This is Phonics ではSilent eの単元の対決ゲームをしました。
皆たくさん覚えていました‼ Great!  
Unit 6のPolite vowelsに入りました。
今日は一人ずつ与えられた課題をしっかり覚えられました!Super!
Up and Away reader book What`s your phone number?の応用編で
What's your e-mail address?を二人のパートナーと練習しました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 6(3)
Sing the chant.
Say your favorite word from the list
This is Phonics 1  Unit 5  Silent e  word game     
Unit  6 P 53 Listen and write new words in notebook 
Write new words on board

Have a good weekend! 
See you next week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿