Lesson Report Primary-1 July 24th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday, July 25, 2015. 
It's sunny and very hot today.  Again!
Picture Dictionary のTopic 7 (2) を学習しました。
This is Phonics ではUnit 6 P53のChantをうたいました。
P59, 60を完成させました。
間違えた問題はお家でもう一度書いてみましょう!
Up and Away Student Book 前回はSingular nouns P31のPersonsを学習しました。
今回はP32のPlaceについて学習しました。
Picture Dictionaryにもたくさん出てきましたので皆得意ですね。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 7 (1)
Sing the chant.
Say your favorite word from the list
This is Phonics 1  Unit 5  Silent e  P53 Listen and write  words  Do P59, 60
Up and Away Student Book  
Unit 14  singular nouns Review persons
Study a place  P32 Write words in notebook

Have a good weekend! 
See you !

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿