Lesson Report Primary-1 July 31st

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It’s Saturday, August 1, 2015.  
It's sunny and very hot as usual!  
And it's August!
Picture Dictionary のTopic 7 (4) を学習しました。
BINGO and BONGOは楽しかったですね!
Good work everyone!
This is Phonics ではUnit 6 P53 の Chantをうたいました。
P64, 65を学習しました。P65のミニテストはできましたか?
難しかったと思ったところは復習しておきましょう!
Up and Away Student Book P33 を復習しました。

<Lesson Review> 
Picture Dictionary Topic 7 (4)
Sing the chant.
BINGO and BONGO game
This is Phonics 1  Unit 5  Silent e  
P53 Listen and write  words  Do P64, 65
Up and Away Student Book  P33, 34


Have a nice weekend!  
Drink lots of fluids!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿