Lesson Report Primary-1 July 14th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Wednesday, July 15, 2015. 
It's sunny today. 
Picture Dictionary のTopic 6 (4) を学習しました。
ワークシートを完成させました。
This is Phonics ではUnit 6 P53のChantをうたいました。
P54, 55の問題をときました。このTopicの基本になる10個のパターンを覚えましょう。
Up and Away Student Book P 29  May I? を復習しました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 6 (4)
Sing the chant.
Do worksheet
This is Phonics 1  Unit 5  Silent e  P54, 55
Listen and write  words  Write words on board.
Up and Away Student Book   Unit 13 May I? 
Review sentences.  Repeat and practice

Have a good week! 
See you !

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿