Lesson Report Primary-2 June 30th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Wednesday, July 1, 2015.  
It's rainy  today.  
Picture Dictionary Topic 33 (1) を学習しました。
新しい単語をアルファベット順にノートに書きました。
皆頑張っていましたね!Good work everyone!
Oxford Discover student book Unit 4 P54 を学習しました。
Place, Animals に単語を分けました。一つでも多く覚えましょう!
Oxford Discover workbook P43 Cの答え合わせをし、D を完成させました。
P44の問題をときました。 Where is, are?の文作りもとても上手になりました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 33(1)
Sing chant
Write new words in alphabetical order
Oxford Discover  Student book  Do P54  Make your own sentences
Oxford Discover workbook Do P 44


Have a wonderful week.
See you on Friday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿