Lesson Report Primary-2 July 21st

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Wednesday, July 22, 2015.  
It's sunny and very hot today!  Again!
Picture Dictionary Topic 34 (3) を学習しました。
単語を使って文作りをしました。皆とても上手になってきました。
Oxford Discover student book Unit 6 P64を音読練習しました。
Oxford Discover workbook P51-54の問題を解きました。
少し難しいところもありましたが、皆頑張ってくれました!
次回はP55を終わらせてからNew Chapter に入ります。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 34 (3)
Sing chant
Say your favorite word and use it to make a sentence
Oxford Discover  Student book  Do P 64
Oxford Discover Workbook  P51, 52, 53, 54


Have a great week!  
See you on Friday.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿