Lesson Report Primary-1 September 15th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It’s Wednesday, September 16, 2015.  
It's cloudy today.
Picture Dictionary のTopic 9 (4) を学習しました。
次回は新しいTopicに入ります。
This is Phonics 2のP12, 13 を完成させました。
皆一生懸命努力して穴埋め問題を解きました!
Up and Away Student Book Unit 6 He is. She is. を学習しました
(P14,15,16)。
Up and Away workbookのP12を解きました。 Good work everyone!
Up and Away reader book 1A、P16-23を音読練習しました。
できればCDを使ってP1~音読練習をしてください!
夏休みの宿題に出ていた単語P1, 2, 3 +曜日三個のBINGOゲームをしました。
皆たくさんの単語をしっかりと覚えましたね!
次回はいよいよ最終回です!Good luck!

<Lesson Review> 
Picture Dictionary Topic 9 (4)
Sing the chant.
Say your favorite word from the list.  
Do BINGO game using phonics 25 words from spelling list P1, 2, 3, days of the
week(summer HW) 
This is Phonics 2, Unit 1  Do P12, 13
Up and Away student book  Unit 6, He is/ She is.
Do Up and Away workbook P12
Up and Away reader book 1A Read P16-23


Have a fun week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿