Lesson Report Primary-1 September 29th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It’s Wednesday, September 30, 2015. 
It's sunny and beautiful today!
Picture Dictionary のTopic 11(1) に入りました。
新しい単語をノートに書きました。
このTopicの単語もたくさん覚えましょう!
サポートタイムでUnit 1 の復習をしました。
皆たくさんの単語を覚えていました!
Wonderful!                    
This is Phonics 2のP21 の新UnitのChantを唄いました。
早くスペリングを覚えましょう!
Up and Away Student Book Unit 9 You areの復習をしました。
Are you?を学習しました。ロールプレーで練習もしました。
Up and Away workbookのP15Bを解きました。
Up and Away reader book 1A Reading Comprehensionと最初からの個別音読発表をし
ました。
Good work everyone! 1Bに入り少し練習しました。
次回はたくさん音読をしましょう!

<Lesson Review>
 Picture Dictionary Topic 11 (1)
Sing the chant.
Write new words in notebook
This is Phonics 2, Unit 1  REVIEW 
Unit 2 P21 sing chant and write new words in notebook
Up and Away student book  Unit 9, You are. REVIEW 
Do Are you?  Ask the person next to you a question.
Do Up and Away workbook P15  B
Up and Away reader book, read 1A book from the beginning. 
Do reading comprehension questions! 
Read 1B  P1, 2, 3

Have a great week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿