Lesson Report Primary-1 September 18th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.


It’s Saturday, September 19, 2015.  
It's sunny today.  
It's so nice to see the sun!
Picture Dictionary のTopic 10 (1) に入りました。
洗面所、お風呂場の単語がたくさん出てきました。
This is Phonics 2のP13, 14を完成させました。s, thの発音の違いを一生懸命
意識しましょう!そして、かっこよく発音できるようになりましょう!
Up and Away Student Book Unit 7 What is he/she?を学習しました。この質問の
答え方も学習しました。Up and Away workbookのP13を解きました。 
Good work everyone!
夏休みの宿題に出ていた単語P4,5,6+曜日三個のBINGOゲームをしました。たく
さんの単語を書けました!今回が最終回です!
PS  9月22日(火)は休日ですが、MELスクールでは通常のレッスンがありま
す。お休みの生徒は必ず連絡をしてください。

<Lesson Review> 
Picture Dictionary Topic 10 (1)
Sing the chant.
Write new words in your notebook
Do BINGO game using phonics 25 words from spelling list P4, 5, 6, +  days of
the week(summer HW) 
This is Phonics 2, Unit 1  Do P13,14
Up and Away student book  Unit 7, What is he/she?
Do Up and Away workbook P13

Have a wonderful long weekend!  See you Tuesday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿