Lesson Report Primary-2 September 15th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Wednesday, September 16, 2015.  
It's cloudy and cool today!  
Picture Dictionary Topic 37 (4) を学習しました。
次回は新しいTopicに入ります。
Oxford Discover student book P92, 93を学習しました。
Have , hasの使い方を学習しました。大切なところなので忘れないうちにもう一度お家でやってみましょう。
Oxford Discover workbook P78, 79を完成させました。Havehasの使い方を確認しました。
夏休みの宿題に出ていた月の名前のスペル確認のためにカキカキゲーム対決をしました。
wonderful work!

<Lesson Review
Picture Dictionary Topic 37 (
Sing chant
Say your favorite word from the list
Oxford Discover  Student Book Unit 9 P92,93
Oxford Discover Workbook  P78,79  make sentences and  present

Have a wonderful week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿