Lesson Report Primary-1 September 4th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday, September 5, 2015.  It's sunny today. 
I am so glad to see the sun!
Picture Dictionary のTopic 9(1) を学習しました。新しいTopicには家族に関する
言葉がたくさん出てきました。お家でも使ってみましょう!
This is Phonics 2に入りました!Unit 1hのP5のChantを唄いました。P 7の単語を
分割して発音しました。
Up and Away Student Book Unit 4It is..の文を復習しました。 
新しく疑問文のIs it..?を学習しました。
Up and Away reader book 1A、P1-9を音読しました。
夏休みの宿題に出ていた単語P4+曜日三個のBINGOゲームをしました。皆頑張りました!

<Lesson Review> 
Picture Dictionary Topic 9 (1)
Sing the chant.
Write new words in notebook
Do BINGO game using phonics 25 words from spelling list P2 (summer HW) 
This is Phonics 2, Unit 1  Sing P 5  Do P7
Up and Away student book  Unit 4  Review It is ..  Do   Is it …?  Read text
and do pair practice and present.
Up and Away reader book 1A Review P1-9


Have a good weekend and see you soon!


Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿