Lesson Report Primary-1 February 12th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It’s February 13, 2016.  
It's warm today!
Picture Dictionary 
Topic 19 (4)を学習しました。
Topic 19の単語と月を混ぜてBINGO対決をしました。
皆、発音もスペリングもよくできていました!
This is Phonics Unit 1 P5Chantを唄いました。
P19 のミニテストをしました。Elephantはおまけで書いてみましたがいかがでしたか?
結果は次回のレッスンで!
Up and Away Student Book P25, 26 greetings の復習をしました。
ペアワークも上手にできました。 
Up and Away reader book 1D P1, 2, 3, 4, 5を音読しました。
これからのレッスンではNaughty等の単語を本文の中から探します!

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 19 (
4)
Sing the chant 
Use 12 words from Topic 19 and months (12)  Play BINGO 
This is Phonics 2   Sing P5  read words,  and practice. 
Read P 19.  Do minitest.  Write elephant if you can!
Up and Away student book P25,26  Greetings  Repeat sentences and present .Pair work. Make your own sentence and present with partner
Up and Away reader  book 1D P1, 2, 3, 4, 5  read out loud together

Have a nice weekend !  
See you soon!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿