Lesson Report Primary-1 February 2nd

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's February 3, 2016 .  

It's sunny and cold day! 
Picture Dictionary
Topic 19 (1)に入りました

新しい単語をノートに書きました。
This is Phonics 1,
Unit6 P53Chantを唄いました。
このページのワードゲームをし、最後はミニテストをしました。
結果は次回発表します。皆発音が上手になりました!Good work everyone!
Up and Away Student Book p. 19, 20 I am を復習しました。
文作りもしっかりとできていました!  

Up and Away reader book 1C, P12-15を音読しました。

 

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 1
9 (1)
Sing the chant
Write new words in notebook

This is Phonics 1,    Sing P53,  read words and practice. 
Play word game. Do mini test
Up and Away student book P19, 20 Repeat sentences and present.
Make your own sentence and present  
Up and Away reader  book 1c  P12-15

Have a wonderful week !  

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿