Lesson Report Primary-1 February 19th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It’s February 20, 2016.  

It's rainy today! 
Picture Dictionary
Topic 20(2)に入りました。

このTopicの単語を手分けしてグループに分かれ、暗記してみました。
Great work!
This is Phonics
2 Unit 2 P21 のChantを唄いました。
このページの単語をパターンごとに分け、暗記してボードに書いてみました。
多くの単語を覚えていた生徒は立派でした!
Up and Away Student Book P43 How many?復習をしました。
ペアワークで練習しました。 
自分たちで文作りもしました。Good work everyone!
Up and Away reader book 1D P8,9,10,11を音読しました。

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 20(
2
)
Sing the chant

Do word game 

This is Phonics 2  Sing P21  read words and practice. 
Divide class into 2 groups. 
Write words on P 21 on board accordingly
Up and Away student book P43  How many? 
Read sentences, practice and make your own sentences.
Up and Away reader  book 1D P8, 9, 10, 11
Look for adjectives. Read out loud together


Have a wonderful weekend!  

See you next week !

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿