Lesson Report Primary-1 February 23rd

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It’s February 24, 2016.
It's sunny today!
Picture Dictionary 
Topic 20 (3)を学習しました。
このTopicの単語を手分けしてグループに分かれ、暗記し、協力してボードに書いてみまた。
Great work!
This is Phonics 2 Unit 2 P21 Chantを唄いました。
P 35 の単語をリピートし、ミニテストをしました。
おまけの単語はAustralia.さて書けたでしょうか? 
Up and Away Student Book Unit 19 のWhat's your phone number? How old are you?の復習をしました。
ペアワークで練習しました。Good work everyone!

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 20 (
3)
Sing the chant 
Do word game  Write words on board
This is Phonics 2 Sing P21  read words,  and practice. 
Divide class into 2 groups. Write words on board.
Up and Away student book Unit 19  What`s your phone number?  How old are you?   
Read sentences, practice and make your own sentences and present.

Have a great week!  
See you soon !
Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿