Lesson Report Primary-1 October 10th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday October 11, 2014. It's sunny today.
Picture Dictionary のTopic 11 Breakfast Time (3)を学習しました。 
This is Phonics Unit 5 P41を学習しました。
Silent eのJingleはしっかりと覚えましたね。Good work!
今日解いた問題の続きがあります。次回も頑張りましょう。
Up and Away student book Level 2のtheir を復習しました。
P 7を新しく学習しました。*宿題はP7をノートに写してくることです。
Up and Away Reader Book 1C P24,25,26のNew wordsを学習しました。
これらの単語は覚えておきましょう。次回確認します。
三連休で時間の余裕があると思います。音読を練習しておきましょう!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 10 Breakfast Time(3)
Sing the chant.
Memorize words and present your word along with your peers.
This is Phonics  Sing silent e jingle.  Unit 5 
P41. Listen, read and repeat after CD.
Up and Away student book Level 2 REVIEW their .Read and repeat sentences
P7 Write sentences in notebook (HOMEWORK)
Up and Away Reader 1C P24,25,26 NEW WORDS Read and repeat after CD.
Underline new words


Have a nice and safe weekend!
See you on Tuesaday.


Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿