Lesson Report Primary-1 October 3rd

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday October 4, 2014. It's sunny today.
Picture Dictionary のTopic 11 Breakfast (1)に入りました。 
皆さんの朝食とTopic 11に出てくる朝食と同じですか? 比べてみましょう。 
This is Phonics Unit 5 P39を学習しました。Silent eのJingle はもう覚えましたか? 
Up and Away student book Level 2 his/herを復習し、新しくWhat's his/her name? を学習しました。たくさん文作りをしました。お家で復習してください。
Up and Away Reader Book 1C P16,17,18,19,20を音読しました。
もうすぐ1Cが終わります。音読の練習をしておきましょう。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 10 Breakfast Time(1)
Sing the chant.
Write new words in notebook
This is Phonics  Unit 5 P39 Silent e. Listen, read and repeat after CD.
Up and Away student book Level 2 Unit 1 REVIEW
his/her Do What's his/her name?. Make sentences and present
Up and Away Reader 1C P16,17,18,19,20

Have a wonderful weekend!
See you on Tuesday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿