Lesson Report Primary-1 October 21st

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It’s Wednesday October 22, 2014. It's cold and rainy today.
Picture Dictionary のTopic 12 (2)を学習しました。
Refridgerator の発音とスペリングが苦手な生徒がたくさんいます。頑張って覚えましょう!
クロスワードのプリントは良くできていました!
Up and away student book Unit 10 Personal Informationを学習しました。
ペアワークで相手の名前を聞いたりしました。Good work!Workbookも良くできました。
This is Phonics Unit 5 Pを44,45を学習しました。
今日解いた問題は理解できましたか?もう一度お家で復習してください。
Up and Away student book Unit 5, P11を学習しました。
Workbook は P5 を解きました。
Up and Away Reader Book 1D P1, 2, 3を音読しました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 11 (2)
Sing the chant.
Crossword puzzle work sheet
This is Phonics  Unit 5 P44, 45. Listen, read and repeat after CD .
Up and away student book Unit 10 Personal Information P 26
Up and Away Workbook P12 A
This is Phonics Unit 5 Silent e P44, 45
Up and away student book Unit 5 P11
Up and Away workbook P5
Up and Away Reader 1D P1, 2, 3

Have a good week.
See you on Friday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿