Lesson Report Primary-2 October 3rd

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday October 4, 2014.
It's sunny today.
Picture Dictionary Topic 36 Australian Outback (1)にはいりました。
かわいいコアラの住むAustraliaTopic です。
いつか訪問できる日を夢みてたくさんの単語を覚えましょう!
This is Phonics2 Consonant Blends P44を学習しました。
難しい単語も覚えましたね。Good work
Grammar Starter P36 Exercise 5,6 を完成させました。
6はNick達の好きなものについて文作りをしました。お家で復習してください。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 36 (1) Australian Outback
Sing chant
Write new words in notebook
This is Phonics 2. Consonant Blends Unit 3 P44 Read words, listen and repeat after CD. Grammar Starter P 36 Exercise 5,6. Do exercise , read and repeat, present
 
 
Have a wonderful weekend! S
ee you on Tuesday.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿