Lesson Report Primary-2 October 21st

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
It's Wednesday October 22, 2014.
It's raining cats and dogs!
Picture Dictionary Topic 37 Desert (2)に入りました。
パズルはできましたか?
This is Phonics 2 Consonant Blends P51A Bを学習しました。
この2つのリストが全部言えるようになりましょう!意味と発音はしっかり覚えましょう!
Grammar Starterで前回学習した内容のthis, that, these, thoseの続きです。
題文の中にヒントがたくさん書いてありました。Here, shoes等。Good luck!
Up and Away Reader Book B;プリントで内容を復習しました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 37 Desert (2)
Sing chant
Do worksheet
This is Phonics 2. Consonant Blends Unit 3 P51 List A +B Read words and write them in notebook Check if you know the words on the list
Grammar Starter Unit 10 This is my shirt Do exercise 4,5
Up and Away Reader 3B (プリント)
 
Have a good week!
See you on Friday.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿