Lesson Report Primary-1 May 9th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It’s Saturday, May 10, 2014. 
It is sunny today.
I hope you are having a nice day!
Picture Dictionary のTopic 2 Numbers (7) を学習しました。
次回は新しいTopicにはいります。
This is Phonics のUnit 2 The Phonics Alphabet のjingle、と
カードを見てアルファベット順に上手に発表できていました。
前回より大きな声で発表できました。
Good Work!
Phonics BINGOも慣れたら良くできました!
Up and Away student book Unit 5 What is it?これは何ですか?を復習しました。
あたらしくP13も学習しました。単語は覚えましょう!
Up and away workbook P11の問題は良くできていましたが、
新しい単語も読めるようにしておきましょう。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 2 Numbers
Sing the Chant
This is Phonics Unit 2 The Phonics Alphabet. Say cards in alphabetical order.
This is Phonics Do P 11
Up and Away student book Review P12
Up and Away student book P13
Up and Away workbook Unit 5 What is it? P 11



Have a fun weekend!
See you on Tuesday.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿