Lesson Report Primary-1 September 12th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday September 13, 2014.
It's sunny and nice today.
Picture Dictionary のTopic 1 My Family Album (3)を学習しました。
プリントはできましたか?外国ではmom, dad の順(ladies first)の順に書くことが多いです。
日本とは逆ですね!
This is Phonics Unit 4 P33を学習しました。
リスニングの練習でしたが皆、できましたか?自分でしっかり聞き取る練習をしましょう。 
Up and Away student book Unit 31 Verbs・ Let`s…!の学習をしました。
ここに出てきた動詞を使って文を作ってみましょう!
Up and Away Reader Book 1B P28, 29の問題を解きました。
本文の内容を思い出して解いてくれましたか?
忘れてしまった時は本文を読み返してください。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 9 My Family Album(3)
Sing the chant.
Do worksheet
This is Phonics   Unit 4  Vowels P33 Listen to CD and fill in blanks .
Up and Away student book Do Unit 31 Verbs/ Let's…!
Up and Away workbook Unit 31 P44
Up and Away Reader 1B P28, 29 1-8

Have a great weekend!
See you on Tuesday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿