Lesson Report Primary-2 September 12th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday, September 13, 2014.
It's nice today!
Picture Dictionary Topic 34(3) Tropical Rainforestを学習しました。
プリントは解けましたか? There are six frogs.等の文作りをしました。
名詞が複数になった時のルールは覚えていましたか?
This is Phonics2 Consonant Blendsjingleを唄いました。
これもしっかり覚えてください。
Grammar Starter では Review P33 Exercise 3,4を解きました。
4は特に難しかったようです。必ずお家で復習しましょう!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 34 (3) Tropical Rainforest
Sing chant
Do worksheet
This is Phonics 2. Consonant Blends Unit 3 P3Read words, listen and repeat after CD. Write new words in notebook.
Grammar Starter REVIEW P3 exercise 3,4


Have a good weekend!
See you on Tuesday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿