Lesson Report Primary-1 September 16th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Tuesday September 16, 2014.
It's sunny today.
Picture Dictionary のTopic 9 My Family Album(4)を学習しました。
今日でこのtopicは終わりますが、ほとんどの生徒がfamilyの単語を覚えましたね。
Good work!
This is Phonics Unit 4 P34を学習しました。穴埋め問題はできましたか? 
Hot と hat の違いに気をつけましょう!
Up and Away student book Unit 32 Simple Present have/has を学習しました。
文作りも頑張りました。もう一度お家で作ってみましょう!
Up and Away Reader Book 1B の音読リレーはとても上手でした!
次回は1Cに入ります!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 9 My Family Album(4)
Sing the chant.
Memorize words from Family Album and present
This is Phonics   Unit4  Vowels P34 Listen to CD and fill in blanks .
Up and Away student book Do Unit 32 Simple present Have/has Read
sentences( Pair work), present. Make own sentences using have, has
Up and Away Reader 1B 音読リレー


Have a great week!
See you on Friday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿