Lesson Report Primary-2 September 2nd

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
It's Wednesday September 3, 2014.
It's nice outside today.
Picture Dictionary Topic 33(4) African Plains の確認プリントはできましたか?
少し変わった動物の絵でしたね!
This is Phonicsのプリント polite vowels ()を学習しました。
Grammar Starter では Chapter 7のexercise 5,6を解きました。
単語の最後がch, o,で終わる時のルールは覚えましたね!
次回までにここの内容を完璧にしておきましょう!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 33 African Plains(4)
Sing chant
Do worksheet
This is Phonics Polite vowels (プリント)
Grammar Starter Unit 7 Plural nouns P29 exercise 5,6


Hope you have a fun week!
See you on Friday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿