Lesson Report Primary-1 September 23rd

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Wednesday, September 24, 2014.
It's cloudy today.
Picture Dictionary のTopic 10 Morning in the Bathroom(2)を学習しました。 
This is Phonics Unit 4 P36 を学習しました。
CDを聞いて穴埋め問題を解きました。 
Hen と ham を間違えた生徒が多くいました。
e はegg のe、a は apple の a です。
もう一度自分で発音してみましょう。
Up and Away student book Level 2に入りました。 
Unit 1 My/yourの文を学習し、P1,2の文をノートに写しました。
終わっていない生徒は完成させてください。(宿題です)
Up and Away Reader Book 1C P4, 5, 6, 7を音読しました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 10 Morning in the Bathroom(2)
Sing the chant.
This is Phonics   Unit 4  Vowels P36 Listen, read and repeat after CD .
Up and Away student book Level 2 Unit 1 My/your Read sentences and
repeat. Write sentences in notebook.(P1,2) Do as homework if not complete.
Do Up and Away workbook P45,46
Up and Away Reader 1C P4,5,6,7


Have a great week! See you on Friday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿