Lesson Report Primary-1 September 26th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday, September 27, 2014.
It's sunny today.
Picture Dictionary のTopic 10 Morning in the Bathroom(3)を学習しました。 
次回がこのTopicの最終回です。今のうちにしっかりと覚えましょう。
This is Phonics Unit5 P37を学習しました。今日からSilent eに入りました。
Cut が Silent eを加えるとCuteになります。
新しい単語がたくさん出てきました。頑張って覚えましょう!
Up and Away student book Level 2に入りました。 
Unit 1 What's your name?を学習しました。
Workbook P1を完成させました。皆よくできていました。Good work!
Up and Away Reader Book 1C P8,9,10,11を音読しました。
P1からP11まで音読リレーをしました。皆しっかり読めていました。Wonderful!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 10 Morning in the Bathroom(3)
Sing the chant.
This is Phonics   Unit 5 Silent e. Listen, read and repeat after CD .
Up and Away student book Level 2 Unit 1 What`s your name?
Read sentences and repeat. 
Do Up and Away workbook P1
Up and Away Reader 1C P8,9,10,11 Reader relay 10 seconds each P1-11


Have a great weekend!
See you on Tuesday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿