Lesson Report Junior-1 May 22nd

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you?
It's Friday, May 22. It's sunny today.
今日のレッスンでは、Danny, Catherine の紹介を he, his, she, her を使っておこないました。
みんな上手に文を変えることができましたね。
クイズは正確にたくさん答えられた人が2人いましたね。Great!
音読の練習をきちんとしている人は細かいところまでしっかり覚えられました。
Engage では いろいろなfeelings についての言葉を練習しました。
最後のアンケートではクラスのみんなの様子がよくわかりましたね!

<Lesson Review>
Phonics
Silent e
Key words, Jingle, Reading
Engage
Unit 1  Identity 
Vocabulary  Feelings Write the sentences in the notebook
W10  #1, 2, and 3
Class questionnaire
Bridge Work  Chapter 1 Unit 2
Exercise-4 #2-a, 2-b
Grammar in Use


Have a good weekend!
See you next week.

Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿