Lesson Report Primary-2 May 12th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Wednesday, May 13, 2015.  
It's sunny and windy today.  
Picture Dictionary Topic 29(3)を学習しました。2回目のカキカキゲームに挑戦しました。
たくさん単語を書けた生徒は自分をほめてあげましょう。
Oxford Discover student book Unit 2 P24 を完成させました。
P25 Big Question のお話をききました。
Oxford Discover workbook P14-17を完成させました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 29 (3) 
Sing chant
Memorize words and write them on the board
Oxford Discover student book  P24,25  Review family member words
Oxford Discover workbook P14-17 


Have a good week! 
See you soon.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿