Lesson Report Primary-1 May 1st

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday, May 2, 2015. 
It's a nice day! I hope you are having a nice vacation!
Picture Dictionary のTopic 2 (5) を学習しました。
次のTopicに入りますと言いましたが、訂正させてください。
今回を含めて後二回Topic2を頑張りましょう!
そして数字のスペリングにチャレンジしてください!
This is Phonics P12-13のChantは本当に上手に唄えました!
Unit 3 Consonants P17 は良くできました。
P17に出てきた単語の書き取りをしました。
8個全部書けましたか?少しずつ単語を覚えましょう!
Up and Away Student BookのP27(1, 2, 3, 4)を練習し、パートナーと発表しました。
Up and Away workbook P19Aを解きました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 2 (5)
Sing the chant.
Say your favorite word from list
This is Phonics 1  Unit 1 P12-13 Sing the chant
Do P 17  Practice and present. Write words in notebook (mini quiz)
Up and Away Student Book  Unit 12 P27 (1,2,3,4) 
Practice and present with partner
Up and Away workbook P19 A

Enjoy your Golden Week! 
See you next week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿