Lesson Report Primary-2 May 15th

Hello Class!
This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, May 15, 2015.  
It's cloudy today.  
Picture Dictionary Topic 29(4)を学習しました。
今日は単語を一つ選んでパートナーにあててもらうゲームをしましたが、いかがでしたか?
色、形、様々な単語を使ってみましょう。そして、答える時はIs it a ----? とこたえましょう。
Oxford Discover student book Unit 3, P28、を完成させました。
Oxford Discover workbook P17B Present what you wrote about Your Friendを発表してもらいました。
皆とても上手にできていました!Wow!!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 29(4) 
Sing chant
Try to get your partner to guess what word you are thinking by using gestures, short sentences, words you know.
Oxford Discover student book  P28
Oxford Discover workbook P17B  Present to class.  Do P18,19


Have a good weekend! 
See you!

Kumiko
 
 

0 件のコメント:

コメントを投稿