Lesson Report Junior-2 May 21st

Hello class! This is Towako from MEL School.
How's it going?
It's Friday, May 22, 2015.
It's cloudy today.
Bridge Work で練習したwhen, while を使った文の使い方はわかってきましたか?
上手に使えるように頑張りましょう。
Engage では世界の色々な都市について調べ、グループで確認しました。
国によって天気や時間がまったく異なりましたね。
みんなが知っている国や都市はいくつぐらいありましたか?
Our speaker today was Kosei.
He talked about his friend.
いろいろなことが英語で言えるようになってきましたね!
The next speaker is Kotoko.
Get ready for your speech!

<Lesson Review>
Bridge Work 
Chapter 15 Unit 2 
Grammar and Communication-2  when, while
Exercise-2  #2, 3-a, 3-b
Let's check-2
Grammar in Use  Let's write and present!
Engage   Unit 1 It's happening!
Vocabulary => Reading #1
基礎英語 Lessons 25 & 26


Have a great weekend!
See you next week.


Miharu and Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿