Lesson Report Primary-2 May 1st

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, May 2, 2015.  
It's a beautiful day.  
I hope you are doing something fun today!
Picture Dictionary Topic 29(1)に入りました。
絵を見ながら、Under, above, behind等の言葉を使って文作りをしました。皆よくできました!
Oxford Discover student book Unit 2  P18 Ellliot の音読練習をし、発表もしました。
Elliotの気持ちなどを上手に表現できましたか?
音読リレーは上手にできました。Good work! 
P20A,Bも完成しました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 29(1) 
Sing chant
Write new words in notebook
Oxford Discover student book  P18 Elliott's New Friend (P18,19) read and present. 
Do P20 A, B 


Have a wonderful holiday! 
See you next week.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿