Lesson Report Primary-2 May 22nd

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, May 23, 2015.  
It's sunny today.  
Picture Dictionary Topic 30 (2) を学習しました。
Worksheetでレストランで注文の取り方の練習をしました。覚えておきましょう。
Oxford Discover student book Unit 3、詩の復習をしました。 
P30-31の詩を音読練習し、今日は一人ずつ発表してもらいました。
P 32A, B を完成させました。Good work everyone!
Oxford Discover workbook P21 C, P22の問題を解きました。
宿題の文作りは皆よくできていました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 30 (2) 
Sing chant
Say your favorite word from the list
Oxford Discover student book Review P30, 31. 
Read and practice and present. Do  P32  A, B  
Oxford Discover workbook P 21 C P22


Have a wonderful weekend! 
See you next week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿