Lesson Report Primary-2 May 26th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School. 
It's Wednesday, May 27, 2015.  It's sunny and very hot today.  
Picture Dictionary Topic 30(3)を学習しました。
Dialog 1を練習し、パートナーと発表しました。
Oxford Discover student book Unit 3、詩の復習をしました。
P33の詩に出てきたThere is, there areの文を作りました。
また絵をみながら文作りをしました。
There is an orange cat. にほぼ全員がひっかりましたが次回は期待しています!
次回もこの続きを学習します。
Oxford Discover workbook P23, 24Aの問題を解きました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 30 (3) 
Sing chant
Do dialog1  What would you like?
Oxford Discover student book Read P33 
There is , there are sentences. 
Make sentences by looking at the picture 
Oxford Discover workbook P 23,24A

 
Have a wonderful week! 
See you on Friday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿