Lesson Report Junior-1 June 8th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you?
It's Tuesday, June 9. It's rainy today.
きのうのレッスンでは単数形・複数形の復習をしました。
正確にそれぞれの文を作れるようになりましたか?
this/that/these/those の使い方もしっかり練習していきましょう。
Engage ではteenagerたちのfavorite things について学習しました。
物の説明の仕方がわかりましたね!
英文の中の情報の読み取りも速くできるようになってきました。
Good job!

<Lesson Review>
Phonics
Polite vowels ♯4
Key words, Jingle, Writing
Engage
Unit 2  My stuff 
Reading
Bridge Work 
Chapter 2 Unit 1
Review worksheet
Chapter 2 Unit 2 
Grammar and Communication-3
that/those
Word Box #8  things to wear



Have a good week!
See you on Thursday.

Towako and Miharu

0 件のコメント:

コメントを投稿