Lesson Report Primary-1 June 20th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday, June 20, 2015. 
It's cloudy today. 
Picture Dictionary のTopic 5 (2) を学習しました。
Topic 3, 4 の生き物対決はまたまた同点になりました。
次回はPhonicsから出題します!
This is Phonics Silent e の学習をしました。
皆まだリスニングが苦手のようです。
一生懸命集中して聞き取るようにしましょう!
Up and Away Student BookP45 How old are you?の練習をしました。
ペアワークで練習しました。
Up and Away workbook のHow old are you? を完成させました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 5 (2)
Sing the chant.
Boys VS girls  Topic 3, 4 animals
This is Phonics 1  Unit 5  Silent e  P40 
Write words next to pictures in text
Up and Away student book  P45  How old are you? 
Pair work.  Do workbook

Have a good weekend! 
See you on Tuesday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿