Lesson Report Junior-1 June 9th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you?
It's Wednesday, June 10. It's sunny today.
きのうのレッスンでは単数形・複数形の復習をしました。
正確にそれぞれの文を作れるようになりましたか?
次回はKey Communicationのテストです。しっかり練習しておきましょう。
Engage ではteenagerたちのfavorite things について学習しました。
物の説明の仕方がわかりましたね!
英文の中の情報の読み取りも速くできるようになってきました。
Good job!

<Lesson Review>
Phonics
Polite vowels ♯4
Key words, Jingle, Writing
Engage
Unit 2  My stuff 
Reading
Bridge Work 
Chapter 2 Unit 1
Review worksheet
Key Communication practice
Word Box #8  things to wear



Have a good week!
See you on Friday.

Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿