Lesson Report Junior-2 June 4

Hello class! This is Towako from MEL School.
How's it going?
It's Thursday, June 4, 2015.
It's sunny and beautiful today.
今日のレッスンでは I'm thinking about ...  I must ...を使って会話練習をしました。
上手にできましたか?
EngageではScanning に挑戦しました。速く正確に情報を読み取れる人が多かったですね。
Bridge WorkはChapter 16 Unit 1の学習が終わりました。
Recapの準備をきちんとしておきましょう。
Our speaker today was Shutaro.
He talked about his golden week holiday.
詳しく休日のことが話せましたね!
The next speaker is Tatsuya. Your next topic is about your recent holiday!
Get ready for your speech!

<Lesson Review>
Bridge Work 
Chapter 16 Unit 1 
Grammar and Communication-3
Exercise-3 =>Let's check-3
Engage   Unit 1 Living English  Reading
基礎英語 Lessons 33 & 34


Have a wonderful weekend.
See you next wekk!


Miharu and Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿