Lesson Report Primary-1 June 5th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It’s Saturday June 6, 2015. 
It`s cloudy today. 
It was nice to see all of you! 
Welcome back and welcome to our new classmate!!
Picture Dictionary のTopic 4 (3) にを学習しました。
ワークシートは完成できましたか?
終わらなかった生徒は次回のレッスンに提出してください。
This is Phonics P21 のChantでウォーミングアップをしP32, 33を学習しました。 
2ページともリスニング問題でしたができましたか?
少し難しく感じた生徒はお家でもう一度CDを聞いてみましょう。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 4 (3)
Sing the chant.
Say your favorite word from list
Do worksheet
This is Phonics 1  Sing the chant P21. 
Use cards to practice words from list. 
Do P 32 & 33. Listen to the words. Fill in the blanks.

Have a good weekend! 
See you next week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿