Lesson Report Junior-1 April 7th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you?
It's Wednesday, April 8. It's rainy and very cold today.
きのうのレッスンでは Alphabet Phonics plus に挑戦しました。
いろいろな単語が出てきましたがすべて読めるようになりましたか?
大きな声を出して練習すると身体で英語を覚えることができます。
学校の教科書の練習もすべてしっかり声に出して練習しましょう。
数字のスペリングも練習しました。計算式も作ることができましたね!
Bridge Work ではレッスンの最後に自己紹介の文を書いてもらいました。
自分の言葉として英語を使えるように頑張りましょうね!

<Lesson Review>
Phonic Alphabet Plus
Engage
Welcome! 
Alphabet #4 and 6 (page 4)
Numbers 0-20 #1 (page 5)
Workbook W2 #1 Alphabet  #2 Numbers 0-20
Make number quizzes! Ask and answer in groups
Bridge Work 
Chapter 1 Unit 1  (pages 8-9)
Grammar and Communication-1  I, you, we, you と be動詞 Review
Exercise-1


Enjoy the rest of the week!
See you on Friday.

Towako and Miharu

0 件のコメント:

コメントを投稿