Lesson Report Primary-1 April 24th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday, April 25, 2015. 
It's a nice day!
Picture Dictionary のTopic 2 (3) を学習しました。
宿題に出ていたThere are …… ……s. の文作りは良くできていました。
This is Phonics P12-13のChantを歌いました。
今回からUnit 3 Consonants子音を学習します。
P14,15を練習し、皆の前で発表ました。
Up and Away Student BookのP25の復習と発表をしました。  
次にGood morningを学習しました。
皆とても上手にできました。Good work!
Up and Away work book P 18 (A)を完成させました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 2(3)
Sing the chant.
Say your favorite word from list
This is Phonics 1  Unit 1 P12-13 Sing the chant  Do P 14,15 
Practice and present
Up and Away Student Book  Unit 11 P26 (1)(2)  Good morning , good afternoon.
Practice and present.

Enjoy your weekend! 
See you next week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿