Lesson Report Primary-1 April 3

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
Welcome to the Mel School family! 
I hope we can have lots of fun learning English this year!                                                      
It's Saturday, April 4, 2015. 
It's rainy today.
Picture Dictionary のTopic 1 (1) を学習しました。
聞きなれないリズムのアルファベットの歌でしたが、皆とても上手に唄えました! 
A-G 練習をしてテキストに書いてあった単語もノートに写しましたね。Good work!
Up and Away workbook  P1, 2 でもA-Gの文字の練習をしました。
This is Phonics  Unit 1, P4,5 を学習しました。
ここでもアルファベットの練習をしました。
書き順も練習しましたので、今後はこの通りに書きましょう。
また、ノートの線を意識しましょう!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 1 (1)
Sing the chant.
Write the alphabet A-G and words (apple, ant..) in notebook
This is Phonics 1  Unit 1 P4,5  Listen to the CD and complete the exercises.
Up and Away Workbook  practice A-G  P1, 2

Have a great weekend! 
See you next week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿