Lesson Report Junior-2 April 16th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you doing?
It's Friday, April 17, 2015.
It's cloudy and warm today.
What's your name?
Who named you? What do your parents usually call you?
きのうのレッスンでは、call, name の使い方を練習しましたね。
英語のいろいろな名前についても学習しました。
聞いたことのある名前はいくつぐらいありましたか?
Star Teamではanimal actors のヴィデオを見ました。
ユーモラスでかわいらしかったですね。
難しい単語が多かったですが、次回さらに練習していくので少しずつ覚えていきましょう!
Our speaker yesterday was Momoka. たくさんのことを英語で言えましたね!
The next speaker is Shohei.
Get ready for your speech!

<Lesson Review>
Bridge Work 
Chapter 14 Unit 1 Recap test
Grammar and Communication-3
Chapter 14 Unit 2
Grammar and Communication-1  name/call の使い方
Exercise-1
基礎英語 2 Lessons 9 and 10
Star Team  Unit 10  I want a crocodile!
Reading about animal actors


Have a wonderful weekend.
See you on Monday!


Miharu and Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿