Lesson Report Primary-2 April 3rd

Hello Class!
This is Kumiko from MEL School.  
Yesterday was the first day of our new class. 
I hope we can have a lot of fun learning English.
It's Saturday, April 4, 2015.  It's rainy today.
Picture Dictionary Topic 27(1) を学習しました。
Fairytaleに関係のある単語がたくさん出てきましたね。
単語と絵をセットで覚えることをお勧めします。
Oxford Discover student book Unit 1 P8 に出てきたfamilyの単語を覚えました。
スペリングはできましたか?
まだ学校がお休みなので時間に余裕があると思います。
練習しておきましょう! This is my-------.の文章も作りましたね。
Oxford Discover workbook P2, 3 の問題を解きました。
最後のクイズはできましたか?時々クイズにチャレンジしてみましょう。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 27 (1
Sing chant
Write new words in notebook
Oxford Discover student book Unit 1 P8  Listen to audio, repeat, do A, B
Oxford Discover workbook  2,3


Have a great weekend and see you next week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿