Lesson Report Primary-1 March 11th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It’s March 12, 2016.  

It's  cloudy and chilly! 
Picture Dictionary Topic 21 (4) を学習しました。

今日はBINGO対決をしました。
Topicからの16個の単語とsad, hungry, thirsty等の感情10個、計25個の単語から出題。
皆たくさんの単語を覚えていました!
Good work!
This is Phonics
2 Unit 4 P53Chant を唄いました。
交代で単語を音読し、リピートをしました。
Up and Away Student BookUp and Away workbookHave,hasの復習をしました。
繰り返し練習し、リピートしました。自分で文作りもしっかりとできていました。

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 21
(
)
Sing the chant
Play BINGO game
This is Phonics 2   Sing P53  sing chant,  read words,  and practice. 
Up and Away student book  P73 and Up and Away workbook. 
Have, has. Practice out loud and present.
Up and Away reader book 1D  P16-19  Read, repeat. Find adjectives


Have a great weekend!  
See you next week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿